TOEFL: Speaking. 3 головні помилки

З усіх чотирьох секцій з TOEFL iBT: читання, аудіювання, говоріння та лист, на нашу думку, найбільш проблематичною стає говоріння.

Близько 70% наших студентів вважають, що частина Speaking – найскладніша і потребує більше часу для підготовки, ніж решта. Чи це так? Ми вважаємо, що НІ 🙂

Існує багато прийомів, які спрощують проходження Speaking – більшість таких ми розглядаємо з нашими учнями на підготовчих курсах SIMPLEX. Але багато студентів (особливо ті, хто не готується) завалює цю частину, тільки тому, що припускаються 3 найбрутальніших помилок. Розглянемо їх докладніше:

Помилка № 1: Ти не робиш замітки

Багато студентів думають, що під час speaking нотатки робити не потрібно. Вони вважають, що можуть просто використовувати навички розмовної англійської мови, щоб відповісти на запитання, і це дасть їм добрий результат.

Відповідь неправильна. Перший секрет TOEFL у тому, що це не тільки тест з англійської мови, але також тест, який визначає наскільки добре ти можеш організувати і поставити свої думки англійською мовою. Тому конспектування відіграє ключову роль у здачі частини Speaking. На наших курсах викладачі зазвичай приділяють від 3-5 занять лише на практику розмовної мови.

Помилка №2: Ти поспішаєш

Говорячи іноземною мовою – ми можемо нервувати. Здача тесту, від якого залежить твоє майбутнє – змушує нервувати ще більше.

Що ми отримуємо у результаті? К-к-к-омбо із нервів! А що ми робимо, коли нервуємо? Ми говоримо швидко. Це велика помилка у розмовній частині TOEFL.

Як це виправити? Говорити ПОВІЛЬНІШЕ-Е-Е. Зроби глибокий вдих. Візьміть секунду, щоб розслабитись. Візьми паузу між своїми думками та ідеями. Це допоможе:

  1. Сформулювати більш зрозумілі відповіді і тим самим покращити твою відповідь
  2. Говорити протягом усього часу запису відповіді (багато хто встигає висловити все задумане за 15-20 секунд і потім просто мовчить залишок часу – це знижує бали)

Помилка №3: Ти не знаєш, з чого почати

Кожне питання у розмовній частині TOEFL складається з однакових етапів. Спочатку ти слухаєш (чи читаєш) запитання. Потім лунає сигнал, що означає, що почався час на підготовку до відповіді. Коли час підготовки закінчується – тебе попереджають про це. Відразу після цього сигнал звучить ще раз і в цей момент починається запис відповіді.

Ти намагаєшся почати говорити, але нічого не виходить. Ти мовчиш і думаєш із чого почати. Думки про хороші бали та складні питання чинять великий тиск і дуже важко відразу почати говорити. Це дуже поширена проблема серед тих, хто здає. Але у нас є один трюк;) Розглянемо на прикладі:

Питання: “Назвіть важливе свято у вашій країні. Розкажіть про нього, чому воно є важливим?”
Коли ти чуєш звуковий сигнал, ти починаєш відповідати тією ж фразою, з якої складалося питання:
Відповідь: “Важливе свято в моїй країні…”

АБО

Питання: “Розкажіть про людину, яка колись вас надихнула. Опишіть людину, і поясніть, чому ви вважаєте її/її надихаючою”.
Відповідь: “Людина, яка надихнула мене це …”

Здавалося б – дрібниця. Така проста річ, але саме тому вона працює. Коли ти починаєш відповідь з точним формулюванням із питання – це дозволяє:

  1. Почати свою відповідь рішуче, правильно граматично і безпосередньо відповісти на запитання. Так ти справиш ідеальне “перше враження” про себе.
  2. Якщо ти точно знаєш, що сказати, то звуковий сигнал не змусить тебе загальмувати і думати як почати відповідь. А далі – потрібно просто відповідати за нотатками і своєю думкою.

Сподіваюся, наші поради виявляться корисними і тепер ти не станеш робити такі помилки у своїх відповідях! Вдалих speaking’ів